Dwa miesiące temu rozpisałam sobie ołówkiem cały kalendarz czerwcowy, rozłożyłam matę i … zaczęłam ćwiczyć.

Zrywów jakie miałam w ciągu całego swojego życia, nie sposób zliczyć na palcach dwóch dłoni, ani nawet pięciu. Ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że chyba nigdy ćwiczenia nie weszły mi w krew tak jak obecnie. Po prostu – wyrobiłam w sobie nowy nawyk.

Biegam od jakiegoś roku, ale nigdy tak regularnie jak od dwóch miesięcy. Do tego ćwiczenia na macie – krótkie ale efektowne. Zazwyczaj ok. 20/30 minut dziennie. Na przykład: 15 minut pośladki + 10 minut brzuch. A na dokładkę 5,7 albo i 10 kilometrów biegu.

Do tej pory schudłam ok. 3 kilogramów i obecnie stoi to w miejscu ale… ciało ewidentnie się zmienia. Spada tkanka tłuszczowa, rosną mięśnie. Ciało się ujędrnia i staje się silniejsze. To co w ćwiczeniach sprawiało mi problem na początku czerwca – dziś nie stanowi już większego wyzwania.

KONTYNUACJA WYZWANIA

Po sukcesie ostatniego wyzwania #dbamosiebiedlasiebie, postanowiłam kontynuować wyzwanie przez calutki kolejny miesiąc. Tym razem jednak będzie to wyglądało nieco inaczej i myślę, że będzie też to wygodniejsze dla Was. Zadania na każdy dzień, będziecie ode mnie otrzymywać dzień wcześniej w formie planszy z zadaniami na InstaStories. Będziecie miały również planszę, w której będziecie każdego dnia odhaczać wieczorem zadania, które udało Wam się zrealizować. Będziecie mogły dzielić się swoją planszą z innymi i motywować się wzajemnie :)

Przygotowałam też dla Was grafikę z kalendarzem na sierpień, którą możecie wydrukować bądź zapisać w telefonie i tam wpisywać swoją aktywność fizyczną, którą uda Wam się danego dnia zrealizować. Mnie taki kalendarz bardzo motywuje, bo jak widzę, że w tygodniu miałam już 1 dzień przerwy czyli puste okienko – to wiem, że muszę ruszyć tyłek i działać dalej. Zapełnianie okienek sprawia mi ogrom frajdy!

NIE TYLKO TRENINGI

Jak zwykle chciałabym, żebyście dalej podchodziły do swojego zdrowia bardziej holistycznie i dbały zarówno o ciało jak i o ducha i umysł. 

Dlatego każdego dnia, wspólnie będziemy starały się o to, aby:

  • jeść zdrowe, regularne posiłki
  • pić min. 2,5 litra wody
  • na min. godzinę przed snem, odłożyć sprzęty ze światłem niebieskim ( telefony, laptopy, tv)

TRENING, PIELĘGNACJA, COŚ DLA DUCHA

Tutaj nic się nie zmienia. Zadania jakie będziecie ode mnie otrzymywać, będą dotyczyć tych 3 obszarów.  Zawsze będzie na Was czekać jakiś trening, coś z zakresu pielęgnacji: mogą to być włosy, czasem zadbanie o całe ciało, czasem masaż twarzy. Opcji jest wiele!

Coś dla ducha – tutaj pole do popisu mamy ogromne. Medytacje, czytanie książek, spacery, relaksacyjna muzyka. Dla mnie dbanie o duchowość i wewnętrzną harmonię jest priorytetem.

TABELKA DO DRUKU

Tutaj możecie pobrać kalendarz sierpniowy. Nie ma cyferek, ale oczywiście zaczynamy od soboty i tam wpisujemy jedynkę :) Możecie wpisywać do niego wszystkie swoje codzienne aktywności i pod koniec miesiąca zobaczyć ile dni miałyście treningowych. To jest naprawdę super! Ten sam grafik wrzucę Wam też na stories, jeśli chcecie mieć go na swoim tel.

ZAANGAŻOWANIE POPŁACA DLATEGO… PRZYGOTOWAŁAM NAGRODY!

Ostatnio w ramach zachęty do ćwiczeń, rozdawałam Wam funkcjonalne koszulki. Tym razem, na koniec sierpnia z najbardziej zaangażowanych w wyzwanie osób, wybiorę 3 osoby, do których polecą gift packi pełne dobroci. Znajdziecie w nich m.in. produkty Natural Mojo ale też inne dobra… nie będę zdradzać całej zawartości, bo chcę Was pozytywnie zaskoczyć!

Z produktami Natural Mojo związana jestem od dobrych kilku lat. Przynajmniej raz dziennie, jeden z posiłków zamieniam sobie na shake białkowy – moje nowe odkrycie: orzech laskowy! Absolutna pyszka. Byłam ciekawa czy smak nie będzie taki wiecie… sztuczny. Ale jest jak najbardziej prawdziwie orzechowy i doskonale sprawdzi się po intensywnym treningu.

Póki co mam dla Was kod zniżkowy, który umożliwi Wam zakup produktów w niższej cenie. Kod to: ALICJAWEGNER – działa on następująco: przy dodaniu minimum 3 produktów do koszyka kupon daje aż 50% zniżki, przy mniejszej ilości produktów kupon daje 30% (3 bądź więcej produktów -> 50%, mniej niż 3 produkty -> 30%) Kupon dopasowuje się ze zniżką automatycznie :)

UWIERZ W SIEBIE I… DZIAŁAJ!

Nie ma na co czekać. Masz w sobie wszystko co niezbędne, by zacząć swoją przygodę ze zdrowszym i bardziej świadomym życiem. Jedyne czego potrzebujesz to … chęci! Jak chcesz się czuć? Jak chcesz wyglądać? Jaką energią chcesz emanować?

Ruch, zdrowe jedzonko, zadbanie o swój umysł, regeneracja – jeśli tylko każdego dnia poświęcisz choć kilka minut na każdy z tych elementów – odczujesz znaczną różnicę w tym jak się czujesz, wyglądasz, jak reagujesz na problemy, jak postrzegasz świat i ludzi wokół.

Wielkie zmiany w życiu to tak naprawdę setki malutkich zmian, które nie są wcale jakoś wielce wymagające. Nie musisz nagle zrywać się z godzinnym treningiem, 10 kilometrowym biegiem czy full pielęgnacją ciała trwającą godzinę. Zacznij od małych kroków.

Właśnie te małe kroki, będziesz otrzymywać ode mnie „na tacy” każdego dnia. Rób każdego dnia tych kilka prostych rzeczy, a zobaczysz jak przez miesiąc zmieni się Twoje ciało, Twoja energia i Twoje nastawienie.

Wybór należy do Ciebie. Możesz przyglądać się z boku jak inni biorą życie w swoje ręce… a możesz dołączyć do nas i wspólnie z nami, każdego dnia – tworzyć lepszą wersję siebie <3

POWODZENIA!

Author

Jestem internetowym twórcą i właścicielką firmy marketingowej. Prowadzę autorskie warsztaty rozwojowo-relaksacyjne dla kobiet. Od 6 lat zajmuję się prowadzeniem strony internetowej, która całkiem niedawno zmieniła swoją nazwę. Przez ostatnie lata działałam pod nazwą MAMALA. Obecnie tworzę pod własnym imieniem i nazwiskiem. Piszę o świadomym i zdrowym życiu, o jego blaskach i cieniach. Pomagam tysiącom kobiet odnajdować równowagę i harmonię w swoim życiu.

2 komentarze

  1. Taak, najważniejsza jest systematyczność. A jak się na początku troszkę będzie zmuszało, to później będzie już ten nawyk, a gdy opuści się zbyt dużo treningów w ciągu tygodnia, pojawia się jakaś pustka :O! Mam to samo, postawiłam na systematyczność i tak od lutego zmieniam się na lepsze!

    • Alicja Wegner Odpowiedz

      Dokładnie, trzeba ok. 20 dni żeby wyrobić w sobie nawyk. Ja już rano nie myślę, czy chcę czy nie – po prostu ćwiczę :D I tak jest ze wszystkim!

      Cieszę się, że zmieniasz się na lepsze. Powodzenia!

Napisz komentarz

Zapisz się na newsletter

Jeśli lubisz dostawać listy - to ten newsletter jest dla Ciebie! Zostaw swój e-mail, a ja raz na jakiś czas odezwę się do Ciebie z porcją przemyśleń, przepisów i inspiracji... może któraś z nich odmieni Twoje życie. Co Ty na to?